تناسب اندام وکاهش وزن ایرانیان

رژیم غذایی لاغری ، کاهش چربی و تناسب اندام تن سنجی ، تعیین میزان فعالیت، تعیین کالری مناسب با رژ

دانلود رایگان دریافت آخرین نسخه فلش پلیر،ادویی ایر ،ادویی آکروبات ریدر

 

 

با توجه اعمال تحریم های انجام شده توسط شرکت ادوبی ابر کاربران ایرانی ، دیگر امکان دریافت نرم افزاری

های رایگان و کارآمد این شرکت از جمله Adobe Reader و Adobe Flash Player به طور مستقیم وجود

 ندارد.بر این اساس  وب سایت IranianFitness.Blogfa.com ساده ترین روش ممکن جهت دسترسی به این نرم افزار ها رادر دسترس  شماعزیزان  قرار داده است 

لینک مستقیم و رایگان دریافت آخرین نسخه های نرم افزار های   Adobe Reader و Adobe Flash Player 
 
دانلود فایل :
 
 جهت دانلو هر کدام از فایل ها بر روی کادر های زیر کلیک کنید 
 
Download Adobe Flash Player
 
 
Download Adobe Air
 
 
 
 
Download Adobe Acrobat Reader
                          برنامه رژیم غذایی لاغری

توصیه ها: پیشنهاد می شود در صورتی که به بیماری فشار خون، دیابت، چربی خون، بارداری، انواع سرطان و یا...بیماری خاصی مبتلا هستید،حتما با پزشک خود مشورت کنید

 

R_Ahmadvand@yahoo.com

برنامه غذایی روز شنبه 

صبحانه

صبحانه: 2 تکه نان 30 گرمی یا حدود 2 کف دست نان بدون در نظر گرفتن انگشتان. نان سنگک انتخاب خوبی است. اگر نان لواش بود می‌توانید 8 کف دست بدون انگشتان از آن را بخورید + یک لیوان عدسی تهیه شده با پیازداغ خیلی کم روغن + چای با یک خرما 

میان وعده

میان‌وعده ساعت 10: یک لیوان شیرهویج تهیه شده از نصف لیوان شیر و نصف لیوان آب هویج بدون شکر

 

ناهار

ناهار: 14 قاشق غذاخوری سرصاف پلو که بدون روغن دم شده و خودتان به اندازه‌ی یک قاشق چای‌خوری روی آن روغن مایع ریخته اید + سه چهارم سینه مرغ پخته یا یک ران کامل کوچک + یک کاسه ماست کم‌چرب + یک کاسه‌ی بزرگ سالاد بدون سس با آبلیمو یا سرکه همراه با یک قاشق مربا‌خوری روغن زیتون

 

عصرانه

عصرانه ساعت 4: دو عدد میوه‌ی متوسط مانند گلابی یا هلو یا یک برش هندوانه و یا یک عدد پرتقال + دو عدد بیسکویت ساده

 

شام

شام: 2 تکه نان 30 گرمی یا حدود 2 کف دست نان بدون در نظر گرفتن انگشتان. برای انتخاب نان بهتر است از نان های سبوس دار مانند سنگک استفاده نمایید.+ به اندازه‌ی نصف لیوان کشک بادمجانی که با روغن خیلی کم تهیه شده + یک پیش‌دستی سبزی خوردن + یک لیوان دوغ

قبل از خواب

قبل خواب: یک لیوان شیر + یک قاشق چای‌خوری عسل

 

(لطفا در نظرخواهی  روشهای متداول کاهش که در پایین صفحه آمده شرکت

نمایید تا در ارائه بهتر برنامه ها یاری گر ماباشید

 

 

 


برچسب‌ها: دریافت رژیم غذایی لاغری
+ نوشته شده در  یکشنبه پانزدهم دی 1392ساعت 0:13  توسط رضا احمدوند   | 

چگونه شکمی کوچک داشته باشیم

همه‌ ما  دوست  داریم تا شکمی بدون بر آمدگی و تخت مثل شکم مانکن ها و سلبریتی‌ها داشته باشیم. ولی برای بسیاری از ما، داشتن  شکمی مثل آنها فقط گفتنش راحت است!

به من اعتماد کنید، اگر یک ست هزار تایی هم درازنشست بزنید، لزوما به شما کمکی در جهت خلاص شدن از شر چربی شکمتان نخواهد شد! این تمرینات کاردیو است که واقعا باعث خواهد شد چربی‌هایتان بسوزد.

با وجود این، نکاتی هم وجود دارد که برای رسیدن به شکمی صاف و تکه تکه، به شما کمک خواهد کرد


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم اسفند 1392ساعت 22:43  توسط رضا احمدوند   | 

برنامه دوازه هفته ای کاهش وزن با تردمیل

برنامه دوازه هفته ای کاهش وزن با تردمیل

(حداقل 6کیلو گرم کاهش وزن)

توصیه:

-قبل از انجام این تمرین حتما با پزشک خود در مورد فعالیت بدنی مشورت کنید

-حداقل به مدت 5دقیقه به صورت پیاده روی روی تردمیل راه بروید

-5دقیقه حرکات کششی را انجام دهید

-بعد از پایان تمرین 5دقیقه حرکات کششی برای کل بدن را انجام دهید


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهارشنبه نهم بهمن 1392ساعت 0:23  توسط رضا احمدوند   | 

برنامه رژیم غذایی یک هفته کامل

روز شنبه:

شما باید روزی 1500 کیلوکالری در روز انرژی دریافت نمایید. به این ترتیب شما می‌توانید روزانه 7 واحد نشاسته، 4 واحد سبزیجات، 3 واحد میوه، 2 واحد شیر بدون چربی، 5 واحد گوشت کم‌چرب و 5 واحد چربی دریافت نمایید. با این برنامه‌ی غذایی باید روزانه 45 دقیقه پیاده‌روی نیز داشته باشید 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه پنجم بهمن 1392ساعت 22:35  توسط رضا احمدوند   | 

تمرینات و حرکات اصلاحی

تمرینات و حرکات اصلاحی ویژه لاغری شکم و عضلات پهلو


این مطلب، شما را با 15 تمرین ورزشی آشنا می کند که انجام روزانه آنها می تواند

 شما را خوش هیکل تر کند و اثری از شکم چاق باقی نماند


برچسب‌ها: تمرین و حرکات اصلاحی لاغری شکم
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یکشنبه پانزدهم دی 1392ساعت 0:16  توسط رضا احمدوند   | 

رژیم ۱۴ روزه برای رفع بیماری‌ها


رژیم ۱۴ روزه برای رفع بیماری‌ها

مدرس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با رعایت رژیم ۱۴ روزه خورشی بسیاری از دردها، قولنج ها و کمردردها از بین می رود چرا که بسیاری از موادزائد از بدن خارج می شود و فرد احساس سبکی بیشتر می کند



ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه سیزدهم دی 1392ساعت 18:25  توسط رضا احمدوند   | 

تدابیر فصل زمستان


در فصل‌های سرد بویژه زمستان، استفاده از غذاهای گرمی‌بخش مانند کره، عسل، بادام و فندق به همراه غذاهای اصلی توصیه می‌گردد. بدیهی است مقدار این غذاها در هر فرد به تناسب مزاج وی می‌باشد

     روش های حفظ تندرستی برای افراد سالم 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم دی 1392ساعت 1:0  توسط رضا احمدوند   | 

رابطه افسردگی با مزاج


افراد دارای مزاج سرد و خشک نسبت به سایر مزاج ها معمولاً در شرایط ناگوار و دگرگونی های زندگی، قدرت انطباق و سازگاری کمتری نشان می دهند و بیشتر میل به درونگرایی و خیالپردازی دارند.



ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم دی 1392ساعت 0:58  توسط رضا احمدوند   | 

پروتئين و اسيدهاي آمينه

پروتئين و اسيدهاي آمينه

پروتئين و اسيدهاي آمينه پروتئين‌ها فراوان‌ترين مولكول‌هاي آلي در سلول‌هاي جانوري بوده و حدود 50% و يا بيشتر از وزن خشك آنها را تشكيل مي‌‌دهند. پروتئين‌ها در اثر هيدروليز به واحدهاي ساختماني خود يعني اسيدهاي آمينه تبديل مي‌شوند و همين واحدهاي ساختماني تعيين‌كننده ارزش غذايي پروتئين‌ها مي‌باشند.....


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه نوزدهم آبان 1391ساعت 21:23  توسط رضا احمدوند   | 

10نکته مهم برای تناسب اندام و کاهش وزن

 

در زیر به 10 نکته تمرینی عالی برای ارتقاء وضع تناسب‌اندام و سلامتی شما اشاره می‌کنیم.
1
. تمرینات کاردیو درکنار تمرینات بدنسازی
اگر لازم است تمرینات کاردیو را همراه با تمرینات بدنسازی انجام دهید، بهتر است تمرینات هوازی و کاردیو را برای بعد تمرینات بدنسازی و وزنه بگذارید. اینکار باعث می‌شود بعد از اینکه با وزنه‌ها پروتئین عضلاتتان را تجزیه کردید، با تمرینات هوازی خون را حسابی به عضلاتتان پمپاژ کنید.....


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه نوزدهم آبان 1391ساعت 21:22  توسط رضا احمدوند   | 

مطالب قدیمی‌تر