تناسب اندام وکاهش وزن ایرانیان

رژیم غذایی لاغری ، کاهش چربی و تناسب اندام تن سنجی ، تعیین میزان فعالیت، تعیین کالری مناسب با رژ

برنامه رژیم غذایی کاهش وزن و تناسب اندام

 
       برنامه رژیم غذایی لاغری

توصیه ها: پیشنهاد می شود در صورتی که به بیماری فشار خون، دیابت، چربی خون، بارداری، انواع سرطان و یا...بیماری خاصی مبتلا هستید،قبل از دریافت رژیم غذایی حتما با پزشک خود مشورت کنید

جهت دریافت رژیم غذایی کامل کاهش وزن، مشخصات خود، از قبیل، قد، وزن، سن، جنسیت وضعیت سلامت جسمانی و میزان کاهش وزن موردتقاضای خود رابه ایمیل زیر ارسال نمایید، در اسرع وقت، رمز دریافت رژیم غذایی برای شما ارسال خواهد شد.

R_Ahmadvand@yahoo.com

 

برنامه غذایی روز شنبه 

جهت دریافت برنامه کامل رژیم غذایی بر روی گزینه"ادامه مطلب" کلیک کنید

برچسب‌ها: دریافت رژیم غذایی لاغری
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یکشنبه پانزدهم دی 1392ساعت 0:13  توسط رضا احمدوند   | 

در فرآیند کاهش وزن چربی اضافه چه می‌شود؟

+ نوشته شده در  شنبه بیست و نهم آذر 1393ساعت 0:37  توسط رضا احمدوند   | 

با رژیم سیب و تخم مرغ 4 کیلو در 5 روز کم کنید!

با رژیم سیب و تخم مرغ 4 کیلو در 5 روز کم کنید!

این میوه بسته به اندازه‌اش بین ۸۰ تا ۱۰۰ کیلوکالری انرژی دارد و یک ملین قوی است. در این رژیم شما باید روزی ۲ لیتر آب بنوشید و غذاهای دیگر مثل پنیر و گوشت را به طور کم‌چرب استفاده کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛  رژیم غذایی «سیب» و کاهش ۴ کیلوگرم وزن در ۵ روز، رژیم لیمو و شکست دادن سرطان در ۳۰ روز، با رژیم قارچ در هر ۱۰ روز ۳ کیلو لاغر شوید، رژیم تخم‌مرغ و عسل، رژیم قهوه، رژیم چای و خرما و …. این اسامی را بارها و بارها از زبان دوستان می‌شنویم یا در اینترنت می‌خوانیم. 

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و هفتم آذر 1393ساعت 0:36  توسط رضا احمدوند   | 

خوراکی های چربی که باید بخورید

خوراکی های چربی که نباید فراموش کنید

نارگیل یک میوه با پوستی خشن و بدنه ای ضدضربه اما با قلبی سفید و پر از فایده میوه ای نیست جز نارگیل. این میوه بسیار خوشمزه بوده و می تواند از بسیاری از بیماری های انسان جلوگیری کند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، همیشه پزشکان ما را از خوردن غذاهای چرب منع کرده اند چرا که غذاهای چرب می توانند بدن انسان را در معرض خطرهای مختلف از جمله چاقی و بیماری های قلبی قرار دهند اما برخی غذاها و مواد مغذی چرب هستند که باید در رژیم غذایی خود از آن ها استفاده کنید تا سلامتتان تضمین شود.

هسته انگور

شاید این روزها فصل انگور نباشد اما به یاد داشته باشید که هسته انگور یکی از منابع سرشار از چربی های گیاهی است. این خوراکی می تواند بدن شما را در مقابل بسیاری از بیماری ها محافظت کند. میزان زیاد ویتامین E و همچنین انتی اسیدان های این خوراکی بدن انسان را بیمه کامل می کنند.

گردو

یکی از خوراکی های معروف که همیشه از آن به عنوان یک معجزه گر یاد می شود گردو است. این خوراکی را می توانید صبح ها همراه با صبحانه میل کنید و یا اینکه آن را در غذاهای مختلف بریزید. گردو منبعی سرشار از امگا – 3 است و می تواند برای دستگاه های عروقی و همچنین قلب شما بسیار مفید باشد. البته بهتر است از این خوراکی به صورت خام استفاده کنید.

نارگیل

یک میوه با پوستی خشن و بدنه ای ضدضربه اما با قلبی سفید و پر از فایده میوه ای نیست جز نارگیل. این میوه بسیار خوشمزه بوده و می تواند از بسیاری از بیماری های انسان جلوگیری کند. روغن نارگیل یکی از روغن های بسیار مفید برای پخت و پز است و همچنین باعث افزایش متابولیسم بدن نیز می شود.

تخم کتان

یکی از بهترین خوراکی ها که روغنی بسیار سالم و همچنین سرشار از چربی های مفید دارد تخم کتان است. از روغن تخم کتان می توانید در غذاهای مختلف و همچنین در تهیه سالادهای خوشمزه استفاده کنید. بسیاری از تحقیقات نشان داده است که این خوراکی حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که می تواند بدن را در مقابل سرطان ها مختلف ایمن کند

+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و هفتم آذر 1393ساعت 0:31  توسط رضا احمدوند   | 

چگونه شکمی کوچک داشته باشیم

همه‌ ما  دوست  داریم تا شکمی بدون بر آمدگی و تخت مثل شکم مانکن ها و سلبریتی‌ها داشته باشیم. ولی برای بسیاری از ما، داشتن  شکمی مثل آنها فقط گفتنش راحت است!

به من اعتماد کنید، اگر یک ست هزار تایی هم درازنشست بزنید، لزوما به شما کمکی در جهت خلاص شدن از شر چربی شکمتان نخواهد شد! این تمرینات کاردیو است که واقعا باعث خواهد شد چربی‌هایتان بسوزد.

با وجود این، نکاتی هم وجود دارد که برای رسیدن به شکمی صاف و تکه تکه، به شما کمک خواهد کرد


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم اسفند 1392ساعت 22:43  توسط رضا احمدوند   | 

برنامه دوازه هفته ای کاهش وزن با تردمیل

برنامه دوازه هفته ای کاهش وزن با تردمیل

(حداقل 6کیلو گرم کاهش وزن)

توصیه:

-قبل از انجام این تمرین حتما با پزشک خود در مورد فعالیت بدنی مشورت کنید

-حداقل به مدت 5دقیقه به صورت پیاده روی روی تردمیل راه بروید

-5دقیقه حرکات کششی را انجام دهید

-بعد از پایان تمرین 5دقیقه حرکات کششی برای کل بدن را انجام دهید


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهارشنبه نهم بهمن 1392ساعت 0:23  توسط رضا احمدوند   | 

تمرینات و حرکات اصلاحی

تمرینات و حرکات اصلاحی ویژه لاغری شکم و عضلات پهلو


این مطلب، شما را با 15 تمرین ورزشی آشنا می کند که انجام روزانه آنها می تواند

 شما را خوش هیکل تر کند و اثری از شکم چاق باقی نماند


برچسب‌ها: تمرین و حرکات اصلاحی لاغری شکم
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یکشنبه پانزدهم دی 1392ساعت 0:16  توسط رضا احمدوند   | 

رژیم ۱۴ روزه برای رفع بیماری‌ها


رژیم ۱۴ روزه برای رفع بیماری‌ها

مدرس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با رعایت رژیم ۱۴ روزه خورشی بسیاری از دردها، قولنج ها و کمردردها از بین می رود چرا که بسیاری از موادزائد از بدن خارج می شود و فرد احساس سبکی بیشتر می کند



ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه سیزدهم دی 1392ساعت 18:25  توسط رضا احمدوند   | 

تدابیر فصل زمستان


در فصل‌های سرد بویژه زمستان، استفاده از غذاهای گرمی‌بخش مانند کره، عسل، بادام و فندق به همراه غذاهای اصلی توصیه می‌گردد. بدیهی است مقدار این غذاها در هر فرد به تناسب مزاج وی می‌باشد

     روش های حفظ تندرستی برای افراد سالم 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم دی 1392ساعت 1:0  توسط رضا احمدوند   | 

رابطه افسردگی با مزاج


افراد دارای مزاج سرد و خشک نسبت به سایر مزاج ها معمولاً در شرایط ناگوار و دگرگونی های زندگی، قدرت انطباق و سازگاری کمتری نشان می دهند و بیشتر میل به درونگرایی و خیالپردازی دارند.



ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم دی 1392ساعت 0:58  توسط رضا احمدوند   | 

مطالب قدیمی‌تر
 
چاپ این صفحه